Klacht: Krijsende asociale buschauffeur

op 28 mei 2020 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 1, 17:07 WKC colmschate. Buschaffeur was een vrouw met zwart haar.

Ik en mijn zus stapten in de bus en gingen naast elkaar zitten. Mevrouw schreeuwde gelijk naar ons dat we niet naast elkaar mochten zitten ( begrijpelijk). We veranderen van plek en ze schreeuwde weer ik zei naast het raam wat ze niet had gezegd. Maakt niet uit.

Vervolgens komen we aan op een bushalte waar een Indonesische vrouw wou instappen, ze wou pinnen wat niet kan. iN plaats van dat mevrouw de buschauffeur dit normaal uitlegd moest ze natuurlijk weer naar de vrouw schreeuwen. NEE JE MAG NIET MEE STAP UIT GA WEG GA ERUIT Mevrouw begreep dit niet en keek heel verbaasd toen ze de bus verliet. Aan haar gezicht kon je zien dat ze bijna moest huilen omdat mevrouw de buschauffeur zo erg schreeuwde tegen haar.

Eindbestemming is bijna bereikt, maar mevrouw de buschauffeur moest persee een huishoudelijke mededeling doen. Ze pakt de megafoon en laat ons weten ( mijn zus en ik waren de enige in de bus) dat we vanaf 1 juni zo niet meer mee mogen met het openbaar vervoer. (Goh, dat weten we zelf ook wel) terwijl ze ons via de spiegel erg vies aankeek.

Dit allemaal terwijl ze nog vies kauwgom aan het kauwen was. Is dit normale klantenservice van syntus? Jezus man. Heb nog nooit zon chaggerijnig vervelende buschauffeur gehad. Totaal niet representatief voor jullie bedrijf! Normaal heb ik nooit problemen met jullie maar dit overschreed echt de grens.

Wanneer de buschauffeur niet schreeuwt naar haar klanten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hydeventer