Klacht: krijg mijn code niet geactiveerd

op 03 mei 2016 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

krijg mijn code niet geactiveerd, 8x geprobeerd hoofdletters of kleine letters het lukt niet

Gewenste Oplossing:

als het wel lukt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bladcadeau over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 04 mei 2016 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Driel,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u uw code niet kunt activeren.

Uiteraard helpen wij u graag verder, maar zonder gegevens van de code kaart gaat dit natuurlijk een beetje moeilijk. Wilt u de code én barcode van het BladCadeau sturen naar webcare.nl@sanoma.com?

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ria van Driel