Klacht: krijg melding op mijn telefoon dat ik aangemeld ben bij de KPN en ontvang de sms dienst via de kpn. maar ik heb helemaal niets met de kpn

op 08 augustus 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang mijn sms-berichten niet meer in tekst maar via de kpn nr 0842333, terwijl ik helemaal geen abonnement heb bij de kpn.
Ik heb een alles is een bij ziggo..
Ik heb al contact gezocht via de mail met KPN, met de mededeling dat ik niet meer dat irritante opgenomen stem wil horen. ik versta er toch niets van maar tot op heden geen bericht gehad.

Gewenste Oplossing:

Dat ik niets meer te maken heb met KPN dus ook de smsjes niet meer met een omweg ontvangen (via de kpn) .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inimienie