Klacht: Krijg ik nu eens antwoord!

op 25 mei 2021 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

De inhoud van het oefenexamen projectmanagement komt totaal niet overeen met de leerstof. Gezien mijn zeer slechte ervaringen met tentamens bij de LOI (ik ben gewoon een melkkoe) heb ik op hierover op 5 mei jl. contact gehad met de LOI. Op 12 mei jl. nogmaals aan de bel getrokken hierover. Ondertussen nog geen antwoord en mijn studietijd tikt maar door.

Daarnaast heb ik op 9 april jl. (!) een mail gestuurd naar de klachtenafdeling over mijn tentamen marketingcommunicatie. Weer zo het gevoel dat ik voor dit examen eerst maar eens een paar herexamens (150,00 euro per keer) moet doen om het vak te halen, maar kennelijk wordt mijn mail niet serieus genomen want antwoord heb ik nooit gekregen. Ik hoop dat jullie het wel oppakken want zo als in mij mail heb gezet, laat ik het er niet bijzitten.

1. Ik wil weten hoe het zit met het examen projectmanagement
2. waarom wordt mijn mail over het tentamen marketing communicatie niet beantwoord!

Straks moet ik weer honderden euro’s aftikken per examen om het eindelijk binnen te slepen.
En blijf ik de melkkoe van de LOI.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 26 mei 2021 om 12:43 geantwoord

Beste student,

Uit jouw klacht verneem ik dat je lang wacht op reactie over jouw lopende vragen en klachten over het examen Projectmanagement en Marketing communicatie. Volgens onze administratie is 14 april jouw bericht van 9 april beantwoord. Mocht je dit niet hebben ontvangen, wil ik je vragen ons te mailen via [email protected] hierover.

Jouw vraag over projectmanagement staat uit bij de studieleiding en we verwachten elk moment terugkoppeling van ze. Reactie kan wat langer duren doordat ze inhoudelijk dienen mee te kijken naar de opleiding.

Robin
LOI Webcare

Heeft op 26 mei 2021 om 14:44 geantwoord

Ik heb nooit een reactie terug ontvangen en daarnaast loop ik steeds maar vertraging op doordat alle reacties maar op zich laten wachten. Ik zal naar webcare mailen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel Olivier