Klacht: Krijg geld niet teruggestort

op 20 januari 2014 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Op 3-12-2014 heb ik parfum besteld via de webwinkel van ici Paris. Het cadeau wad voor de kerstdagen. Ruimschoots op tijd zou je zeggen. In de applicatie kon je een DHL servicefunctie aangeven waar je het pakketje wilde ophalen. Bij mij in het servicefunctie van een plus supermarkt. Ik krijg een bevestiging op 5 december van ici Paris dat het pakket binnen 2 dagen op het DHL servicepunt arriveert.
Bij het servicepunt blijkt het pakket niet aangekomen. Bij navraag bij de koerier blijkt dat ze het pakket niet kunnen bezorgen? Ik kan het afleveradres niet laten aanpassen naar mijn huisadres. Hiervoor moet ik bij ici Paris zijn. Weer gebeld. Krijg iemand aan de lijn die aangeeft dat het alleen kan worden aangepast naar het adres van een ici Paris xl winkel. Prima dan haal ik het zelf wel op. Weer wachten, ik krijg echter niets meer te horen, weer gebeld. Blijkt de collega het niet in het systeem te hebben gezet. Dus alsnog aangepast. Inmiddels zijn de feestdagen geweest en weer niets gehoord. Weer gebeld op 7 januari. Persoon zegt dat het die week wordt geleverd. Je raadt het al, weer niets gehoord. Ik krijg er DE BALEN van. Dus ik wil mijn geld terug. Mailtje gestuurd naar klantenservice. Hierop reageert men gewoon niet. Wel incasseren maar leveren hoe maar.
Vandaag weer een email gestuurd en gevraagd wanneer ik mijn geld terugkrijg. Als ze niet reageren ga ik een ingebrekestellingsbrief sturen. Ben er helemaal klaar mee
Ben inmiddels bijna 2 maanden bezig. Hier bestel ik NOOIT meer.

Geld terugstorten en excuses

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

3 jaren geleden - Beste klant, Om uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, nodigen wij u uit om rechtstreeks contact te nemen met onze Infolijn per mail naar info@iciparisxl.nl of telefonisch via het nummer 0800/022.80.09 Met vriendelijke groet, Het ICI PARIS XL team

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ICI Paris XL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline V