Klacht: krijg geen retourlabel nadat footlocker verkeerde maat heeft gestuurd

op 03 oktober 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Op 27 september heb ik mijn bestelling ontvangen echter was dit maat 36 terwijl ik maat 40 heb besteld en er was geen retourlabel bijgesloten.
Ik heb een mail gestuurd hierover naar het daarvoor bestemde e-mailadres.
Daar heb ik geen reactie op gehad,
Ik heb tevens ook die avond gebeld maar was geen Nederlands sprekende medewerker er werd mij verzocht de volgende ochtend terug te bellen.Dit deed ik op 28 september om 9.00 uur kreeg ik te horen dat er nog geen Nederlands sprekende medewerker was na 10-15 minuten terug bellen,heb ik gedaan ,nog niet beschikbaar (je kunt ook niet in de wacht gezet worden) .Werd me verzocht om weer na 15 minuten terug te bellen heb ik gedaan kreeg ik eindelijk een Nederlands sprekende medewerker aan te telefoon .
Ik heb gevraagd om de juiste maat te leveren ,moest ik eerste de maat 36 retour sturen dus heb ik gevraagd om een retourlabel dit zou aangevraagd worden ..Bleek dat maat 40 al niet meer leverbaar was .Heb ik nog naar footlocker Breda gebeld of ze misschien maat 40 hadden om ze daar om te ruilen maar maat 40 hadden ze niet .Ik kreeg wel een mail met excuses en een free shippingcode .
Op 30 september nog geen mail met een retourlabel.Mijn account is gedeactiveerd dus kon ook niet zelf een label uitprinten.
Dus nogmaals gebeld en het gesprek gevoerd met een Engelssprekende medewerker en het verhaal weer uitgelegd .De medewerker heeft mij toegezegd te zorgen dat er dezelfde dag of zeker de dag erna een reourlabel gemaild zou worden.
Zondag nog niks toen ben ik naar Breda gereden om ze in de winkel terug te brengen omdat het koopzondag was maar daar was de singelloop en was het centrum helemaal niet te bereiken met de auto.
Dus heb ik maar weer een mail gestuurd en dringend verzocht om mij een retourlabel te mailen maar weer helemaal niks .
Ik vind het schandalig hoe ze met hun klanten omgaan en ga ook nooit meer iets bij footlocker bestellen

Ik wil een retourlabel zodat ik maat 36 terug kan sturen en zeer spoedig mijn geld terug krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door volkswagenbus