Klacht: krijg geen contact of reactie van vakantiediscounter

nicolien2003 op 24 mei 2024 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een vakantie geboekt bij de vakantiediscounter en vertrek binnen. Uit de boekingsbevestiging blijkt niet duidelijk of ruimbagage inbegrepen is of dat ik dat zelf nog moet regelen. ik heb al meerdere malen gebeld en zeer lang in de wacht gestaan (minimaal 30 min.) maar ik wordt niet te woord gestaan. Mijn vraag heb ik ook op 18 april per e-mail gestuurd naar de vakantiediscounter, maar ook hierop ontvang ik geen reactie.

Gewenste Oplossing:

zou graag op korte termijn antwoord van de vakantiediscounter willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Vakantiediscounter
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicolien2003