Klacht: krijg geen bankrekening om betaling te doen

op 04 september 2015 over Click and Buy in de categorie Betalingsdiensten

Onlangs (27 juli) een aankoop gedaan bij iTunes, maar het bedrag werd maar niet van mijn rekening afgeschreven. Ik heb geen betalingsherinnering ontvangen.Twee jaar terug ben ik van banknummer verwisseld en ik dacht dat het daaraan lag. iTunes verwees mij naar ClickandBuy. Ik hen een email gestuurd en gevraagd naar hun banknummer zodat ik het bedrag kon overmaken. Bank nummer krijg ik maar niet. Uiteindelijk zeiden ze (telefonisch) dat deze op 19 augustus opgestuurd was naar Cannock chase. Ik kon na een paar dagen cannock chase bellen. Heb ik vandaag dus gedaan, maar ik ben bij hen niet bekend. Wederom Clickandbuy gemaild en maar weer gevraagd naar hun bankrekening, wat is hier nu zo moeilijk aan. Ik krijg hem niet en het kan wellicht wel 6 weken duren voordat Cannock chase mijn dossier krijgt!! En dat in deze digitale tijdperk. Mooi niet dat ik die incassokosten ga betalen.
Eigenlijk belachelijk dat wanneer er iets fout gaat met je account bij clickandbuy je geen betaling kan/mag doen

Dat ik de hoofdsom kan betalen, incassokosten ga ik niet voldoen.
En mijn Apple ID gedeblokkeerd is.
Als dat geregeld is ga ik prepaid doen bij iTunes.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Click and Buy

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Click and Buy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikwilbetalen