Klacht: krijg de vippas met geen mogelijkheid aangemeld

op 26 april 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb vandaag een pas gekregen en moest hem thuis activeren dit lukt op geen enkele manier

Gewenste Oplossing:

hoop voor een oplssing want nu heb ik nog niks aan

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pets Place over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 28 april 2017 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben een e-mail naar de klant gestuurd met hierin een eenvoudige instructie voor onze VIP Club. Hiermee kan de klant alsnog een account aanmaken en zijn/haar VIP kaart koppelen. Op die manier kan de klant vervolgens punten sparen bij aankopen en zo profiteren van kortingen en leuke acties bij Pets Place en Boerenbond.

Bericht van Pets Place

3 maanden geleden - Beste klant, Bedankt voor je melding. Ik ga je een e-mail sturen met een korte instructie zodat je alsnog je kaart kunt activeren! Met vriendelijke groet, Consumentenservice Pets Place

Alle klachten die gemeld zijn door mariska1983