Klacht: kredietkaart ten onrechte gedebiteerd door rentalcars

op 19 september 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Ik verblijf op het ogenblik in Windhoek.
Op mijn staat van mijn VISA kaart die ik juist ontving zie ik een debit van 284.13 euro met als melding rentalcars.com 08003685302 GB als melding.Details niet beschikbaar.
Ik heb nog nooit gehoord van rentalcars voordien.
Op 05/09/2016 heb ik wel een auto gehuurd bij AVIS bij de internationale luchthaven maar ben die zelf gaan halen met een taxi vanuit windhoek.Het tarief was 130.43 Nam dollar/dag.Accident admin 675.00N§ total
Ik heb deze auto niet online besteld maar op 02/09/2016 zelf op de luchthaven mondeling gereserveerd.
Ik heb allang in Afrika gewoond en besef dat dit nog niet ontgonnen terrein is,ook voor auto online maatschappijen,Europa wordt strict.
Maar u zal toch akkoord zijn dat dit een brug te ver is.Of is er een nieuwe rentalcars maffia aan de gang in Afrika?
Ik hoop op een degelijke reactie,anders zal ik dit vanzelfsprekend in de handen moeten geven van mensen met meer ervaring in dit veld.
Graag uw reactie

De oplossing is eenvoudig
mensen die niet online boeken of niet online via rentalcars.com GB
behoren niet gedebiteerd te worden op hun Visa kaart

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door goeiemore