Klacht: klacht over kredietbank

mvzandbergen op 07 januari 2012 over Krediet Bank in de categorie Leningen

Ben gekoppeld aan de Kredietbank, Haagbeukerweg, Almere. Zit al sinds november 2009 (al 2 jaar geen vakantiegeld meer) bij de kredietbank. Hierdoor veel extra kosten: incassokosten, aanmaningskosten, explootkosten, debetrente, bankkosten, …. Al vrij direct betaalden ze mijn telefoon abonnement niet meer! Hierdoor BKR geregistreerd en afgesloten. Deurwaarders, dreigen dat mijn licht zou worden afgesloten. Had €3.500,- schuld, is nu €6.000,-! 2 Jaar al geen vakantiegeld meer en zit nu op €50,- per week, daar moet ik alles van doen (voeding, reiskosten, kleding, wasmiddel, kadootjes, etc. Kan door progressieve ziekte niet meer fietsen (ben pas 44) en HELP! ik moet daardoor alles met het openbaar vervoer doen! Als ik naar arts/revalidatiecentrum moet kost dat €6,- per keer. Ook kan ik niet op alle schoenen lopen! En dan te bedenken dat ik juist NU het er nog van moet nemen, oud word ik niet! Hoop dat ik in april 2013 nog wat kan! Dan ben ik namelijk van de kredietbank af! Van die €50,- moet ik ook pre paid beltegoed kopen! Nu had ik laatst naar de kredietbank gebeld (met een vaste lijn op mijn adres, op mijn moeders naam en rekening), 55 minuten heb ik naar een muziekje moeten luisteren voor ik iemand aan de lijn kreeg! Met beltegoed kan je niet bellen daar heen, dat is te duur. En ze vertelde me dat ik de volgende dag terug zou worden gebeld, dat is niet gebeurd!!!! Zelfs 3 maanden geleden kreeg ik nog een dwangbevel “in naam der koningin”, van de belastingdienst, omdat na diverse betalingsherinneringen (die naar de kredietbank worden doorgestuurd) de rekening niet werd betaald. Ik kan inmiddels wel een boek schrijven over dit soort zaken.

Ik zou willen dat hier eens serieus aandacht aan wordt besteed. Kredietbank geeft juist extra stress. Ben N.B. door de gemeente aan de kredietbank gekoppeld! Misschien kunnen ze het daar niet aan ofzo, maar ik vind het een criminele organisatie! HELP!!!
Stichting Bewindvoering wil het overnemen, ze hebben daarvoor informatie van de kredietbank nodig. Kredietbank belt echter niet terug! Wat moet ik nu?????

Alle klachten die gemeld zijn door