Klacht: kat en muis spel.

op 13 september 2017 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

In juli maak ik een betaalafspraak voor twee rekeningen.
Hetgeen ik inderdaad vergeet,

Halverweg augustus betaal ik een bedrag zoals ik dacht te hebben afgesproken.
Op 4 september krijg ik een mail van intrum dat ik 529+ kosten 608 in totaal heb openstaan,. Omdat de opleiding dan kennelijk wordt gepauzeerd maak ik direct 529 over aan ncoi en een 151 die nog openstond van de tweede rekening. Ik maak de incassokosten over aan intrum en ik dacht nou het dossier kan dicht.
Nee dus.

Nu twee weken verder hebben we dus bijeenkomsten gemist en erger nog.
Intrum wil een bijbetaling van 160 euro. Ik hoor vandaag dat intrum opdracht heeft gekregen om 67 euro bij te tellen van ncoi omdat de andere rekening nog niet was voldaan. Dit verzoek hebben ze 7 sept gekregen. De 151 euro was de 5e betaald.Om het erger te maken is er eind augustus ook een betaling gedaan van 527. Ik heb altijd geleerd dat je eerst oude posten afboekt maar dat werk kennelijk niet zo.
Intussen hebben we zware studievertraging opgelopen en dat kan alleen weer worden hervat door bijbetaling van 160 euro dus op een rekening van 529 betaal ik 160+83 euro incassokosten.

Intrum geeft aan dat ze juridische stappen adviseren aan NCOI.
Prima kan niet wachten.

Directe toelating studie en mogelijkheid inhalen gemiste bijeenkomsten of studiestof.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 28 september 2017 om 14:36 geantwoord

Beste Joepie 28,

De betalingsachterstand is recentelijk voldaan waarna alle modules weer voor u op actief zijn gezet. Fase twee van uw opleiding start vanaf september, volgens de oorspronkelijke planning. Zoals ook reeds per e-mail aan u bevestigd heeft u nog geen bijeenkomsten van uw opleiding gemist.

Heeft u nog vragen en/of opmerkingen met betrekking tot uw opleiding dan helpen we u graag telefonisch of per e-mail verder.

NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door joepie28