Klacht: Krassen op de bank

op 12 december 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben 17 oktober online een bank besteld en ontvangen bij leenbakker. Binnen 1 maand zijn er krassen ontstaan op het zitvlak. Dit hebben we eerst via de mail gemeld maar moesten dit bij een vestiging melden. Bij vestiging Heerenveen hebben ze onze klacht in behandeling genomen. Wij werden, nadat we eerst zelf achteraan gebeld hebben, terug gebeld met de vraag of we huisdieren hebben (ja) waardoor de klacht afgewezen zou worden om die reden. Wij hebben toen aangegeven dat het showmodel in Drachten dezelfde krassen heeft ( wat wij later hebben gezien). Dit heeft vestiging Heerenveen weer als reactie naar het hoofdkantoor. Na een week niks gehoord te hebben vandaag weer erachteraan gebeld. De klacht is weer afgewezen. We kunnen het door een extern bedrijf in behandeling laten nemen, maar als het afgewezen wordt moeten wij zelf 100 euro betalen. Zeer slechte en langzame service van de leenbakker. Wij hebben foto’s meegestuurd en de bank met krassen staat in hun eigen vestiging in Drachten. Wij willen best een extern bedrijf er naar laten kijken ( wat mij onnodig lijkt) maar niet op deze voorwaarde.

Wij willen een tegoedbon voor het betaalde bedrag of ons geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Migjemarije