Klacht: Kraskaart inleveren

op 07 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen,

Ik had eindelijk wat gewonnen, nl. Een bakje joghurt met muesli, in de Lidl(Amersfoort) aangekomen heb ik eerst lang gezocht, toen niet gevonden en bij navraag bleek het niet leverbaar, ik kreeg ik als antwoord dat ik een andere keer maar moest terugkomen. Bij de jumbo biedt men gewoon een zelfde product aan van een ander merk, dit heb ik ook voorgesteld maar dat ging niet gebeuren.Zo jaag je dus je klanten weg, ook al kwam ik wekelijks al mijn boodschappen doen…

Gewenste Oplossing:

Gewoon netjes met de klant omgaan , het voelt vervelend als dit zo wordt afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 juli 2017 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Carolien12