Klacht: Kras & Win, niet berijkbaar

op 29 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de gisteren goed afgeleverde bestelling, was een kraskaart bijgevoegd, ik kom op de genoemde website (lentekriebels.koopjedeal.nl)
geen mogelijkheid tegen om mijn krascode te vermelden .

Gewenste Oplossing:

Als dit wel zou kunnen, ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 30 mei 2016 om 19:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ben,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft een Lentekriebels kraslot ontvangen van ons.
De kraslot heeft een voor- en achterkant.
Op de achterkant staan de instructies over hoe verder te handelen.

Zoals u wellicht op de achterkant heeft kunnen lezen, kunt u uw unieke code verzilveren via http://lentekriebels.koopjedeal.nl

U ziet een balk verschijnen met de tekst: \"Vul hier je krascode in\"
Wanneer u de unieke code ingevuld heeft, dient u op \"verzilveren\" te klikken en voìla!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Bijker