Klacht: kras en win

op 29 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een code gekregen maar kan niet zien waar ik deze in moet vullen

Gewenste Oplossing:

als ik weet waar ik de code in kan vullen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 07 juli 2016 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft een Lentekriebels kraslot ontvangen van ons.
De kraslot heeft een voor- en achterkant.
Op de achterkant staan de instructies over hoe verder te handelen.

Zoals u wellicht op de achterkant heeft kunnen lezen, kunt u uw unieke code verzilveren via:
http://lentekriebels.koopjedeal.nl
LET OP: U dient de bovenstaande link letterlijk te kopiëren.
Wanneer u de link niet kopieert, kan dit leiden tot negatief resultaat bij het vinden van de pagina.

U ziet een balk verschijnen met de tekst: \"Vul hier je krascode in\"
Wanneer u de unieke code ingevuld heeft, dient u op \"verzilveren\" te klikken en voìla!
Tienduizenden klanten zijn u voor geweest.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door binkie24