Klacht: kras en win

op 17 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik zie dat er meerdere klachten zijn t.a.v. Uw actie met een kraslot.

Je kunt zoeken wat je wilt, maar je kunt nergens de code van je kraslot inbrengen. Deze klachten duren al maanden en worden gewoon niet opgelost. Doe dan dit soort flauwe kul niet voor Uw klanten. Hier werk je alleen maar frustratie in de hand en minder klanten. En dat kan niet de bedoeling zijn.

Als die flauwe grappen opgelost worden. Dit is wanreclame, berijkt U juist het tegengestelde als wat U wilt berijken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 20 juni 2016 om 09:21 geantwoord

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft een Lentekriebels kraslot ontvangen van ons.
De kraslot heeft een voor- en achterkant.
Op de achterkant staan de instructies over hoe verder te handelen.

Zoals u wellicht op de achterkant heeft kunnen lezen, kunt u uw unieke code verzilveren via:
LET OP: U dient de bovenstaande link letterlijk te kopiëren.
Wanneer u de link niet kopieert, kan dit leiden tot negatief resultaat bij het vinden van de pagina.

U ziet een balk verschijnen met de tekst: \"Vul hier je krascode in\"
Wanneer u de unieke code ingevuld heeft, dient u op \"verzilveren\" te klikken en voìla!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door alexdekeijser