Klacht: Krantenbezorging

op 03 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 04 augustus 2016 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jans,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben uw account bekeken en de fout gevonden.
Vanaf maandag zal De Telegraaf niet meer bezorgd worden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wensen u nog een fijne vakantie toe. Met vriendelijke groet, Monique~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Jans