Klacht: krantbeschadiging

op 30 juni 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juli 2020 om 17:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,mevrouw Brom,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant van afgelopen zaterdag beschadigd te hebben ontvangen.

Onze excuses hiervoor.

Wij hebben uw melding doorgegeven aan onze bezorgdienst en gaan ervan uit hiermee herhaling te voorkomen.
Mocht het alsnog voorkomen dan verzoeken wij u uw melding nogmaals door te geven , zodat wij direct actie kunnen ondernemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet
SA- Webcare Team

Heeft op 01 juli 2020 om 18:24 geantwoord

Beschadigingen zijn al meerdere keren voorgekomen, vooral met de zaterdagkrant. Ik ga uit van een vergoeding van de laatste zaterdagkrant.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]