Klacht: Krant weer niet ontvangen

op 13 augustus 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Wederom krant niet ontvangen. De hele buurt niet. Dit kan toch niet!!

Als de krant wordt nabezorgd! Waarom kan dit niet. De hele buurt ergert zich eraan.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 15 augustus 2016 om 10:17 geantwoord

Geachte heer Caubo,
Wij hebben u klacht genoteerd en de krant van vandaag gecrediteerd.
Ook hebben wij extra aandacht gevraagd in deze wijk en het hoofdkantoor hiervan op de hoogste gesteld. Wij vinden het heel vervelend voor u en de andere abonnees maar het is helaas niet mogelijk om de krant na te bezorgen aangezien dit al 3 jaar niet meer gebeurd. Vandaar dat u nu de krant krijgt gecrediteerd. We begrijpen dat u daar de krant niet mee heeft maar helaas is dat de enigste oplossing. De klachten zijn doorgegeven en we zullen ervoor zorgen dat het in de toekomst niet meer zo snel zal gebeuren. Helaas is het wel zo dat waar mensen werken ook fouten worden gemaakt en wij hopen dan af en toe op uw begrip. Echter is het wel zo dat dit niet te vaak mag gebeuren en wij hier dan ook gelijk actie op ondernemen,
Excuses voor het ongemak.

Hopende u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd.

De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Caubo