Klacht: krant te laat

op 05 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De telegraaf wordt nu al 2 week te laat geleverd, daardoor kan ik de krant pas savonds lezen, niet de bedoeling van een ochtendkrant.
2 keer gebeld maar wordt afgedaan als een technische storing of mogelijk een invalkracht.
zal mogelijk mijn abonnement opzeggen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de krant voor 06.45 ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 juli 2016 om 08:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Pierweijer,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat De Telegraaf onregelmatig is bezorgd.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging naar behoren te laten verlopen.

Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag van u opdat wij actie kunnen ondernemen. Wij adviseren u om de klachten door te geven via 088-8248241, op deze wijze worden de klachten gelijk in behandeling genomen.

Er zijn in de afgelopen twee weken twee klachten bij ons binnengekomen. Deze twee klachten worden gecompenseerd door uw abonnement te verlengen met twee dagen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door japie053