Klacht: krant niet ontvangen vrijdag en zaterdag 7-8 september

op 09 september 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 10 september 2018 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Mijn excuses voor de slechte bezorging. Het klopt dat we veel problemen hebben met de bezorging. Er zijn op dit moment te weinig bezorgers en de bezorgers die we hebben moeten vaak veel meer wijken bezorgen dan normaal. We crediteren alle klachten die u doorgeeft en zetten deze door naar de bezorgfirma. Om de problemen te compenseren crediteer ik u een week extra. Dit wordt verrekend met de eerstvolgende factuur.

We proberen een spoedige oplossing te vinden voor de problemen. Ik kan u echter niet beloven wanneer de klachten zijn opgelost.

Met vriendelijke groet,
Anne-Marie Goessens

Alle klachten die gemeld zijn door jo.hensels@ziggo.nl