Klacht: Krant niet ontvangen

Gmczopfi op 22 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 24 september 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heermevrouw Zopfi, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de hele week de krant bezorgproblemen ervaart. Onze excuses voor het ongemak. Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 22 september 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Heel de week al slechte bezorging te laat of niet gekregen vrijdagzaterdag geen krant ontvangen gemaild werd nabezorging zit nog te wachten dar is de krant te duur voor

Gewenste Oplossing:

Als de krant op tijd komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 september 2018 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Zopfi,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de hele week de krant bezorgproblemen ervaart. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Er is bij u helaas geen nabezorging de melding die u zaterdag heeft ontvangen komt om dat uw krant was verlaat de afleverrond was pas om 10 uur.
Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM