Klacht: Krant niet ontvangen

RendeHop op 16 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 16 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Hop, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u vandaag geen krant bezorgd heeft gekregen. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit bespreken en ervoor te zorgen dat de krant weer...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 16 augustus 2018

Samenvatting wordt geladen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 augustus 2018 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hop,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u vandaag geen krant bezorgd heeft gekregen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om dit bespreken en ervoor te zorgen dat de krant weer iedere dag bij u bezorgd wordt.

Wij gaan ervan uit dat de krant morgen weer bij u in de brievenbus ligt.
Helaas is na bezorging van de krant niet meer mogelijk. Uiteraard wordt deze gemiste krant wel aan u vergoed.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM