Klacht: Krant niet ontvangen

op 23 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jan Liebregts

1 jaar geleden - Ik heb nog geen enkele terugkoppeling mogen ontvangen. Ik ben niet blij!

Reactie van de melder van de klacht Jan Liebregts

1 jaar geleden - Na 3 dagen nog steeds geen enkele terugkoppeling. Ik heb geen vertrouwen meer in deze website en ga vanaf nu bellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Liebregts,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant de afgelopen zaterdag heeft moeten missen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Mocht u onverhoopt weer problemen ondervinden met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Liebregts