Klacht: krant niet ontvangen

op 25 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 juni 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Aalst,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend dat u de afgelopen zaterdag de krant niet heeft mogen ontvangen.

Onze excuses hiervoor.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat vanaf heden de bezorging weer feilloos is.

Mocht u onverhoopt weer problemen ervaren met de bezorging, dan verzoeken wij vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht met spoed in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door isolatieglas1