Klacht: Krant niet ontvangen

op 18 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hilbrink,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de afgelopen week problemen te hebben ondervonden met de bezorging.

Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat vanaf heden de bezorging weer naar wens zal zijn.

De bijlage Vrouw zullen wij per post nazenden. Echter wordt voor de gemiste krant niet een bedrag in mindering gebracht, maar verlengen wij uw huidige betaalperiode met een dag. Op deze manier ontvangt u alsnog alle kranten waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door MarjetMaud