Klacht: krant niet ontvangen

op 30 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2016 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mos,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat afgelopen zaterdag de krant bij u niet bezorgd is.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben hier een melding van gemaakt aan de bezorgdienst. U kunt er daarom vanuit gaan dat u vanaf heden zowel op de vrijdag als de zaterdag de krant bezorgd krijgt.

Ter compensatie verschuiven wij uw betaalperiode met een dag op.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Rudi Mos