Klacht: krant niet bezorgt

op 22 juli 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al voor de zoveelste keer de bijlage niet ontvangen.Deze keer de olympische spelen bijlage.Via de computer gemeld…zou nabezorgt worden.Is niet gebeurd!Wordt er ook nog gezegd dat dat dan ook niet meer kan.En dat alles via de telefonische computer.Waar betaal ik dan voor???!!! En dit was niet de eerste keer.

Gewenste Oplossing:

Dat 'gewoon' mijn krant,met bijlage,bezorgt wordt.En graag persoonlijk contact aan de telefoon.

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door vrena