Klacht: Krant niet bezorgd

op 08 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 11-18 juli en 8 augustus 2016 GEEN krant gehad.
Deze zelf gekocht dus 3x 1,85 betaald!!
Al meer dan 40 jaar abonnee van uw krant.
Hoe lossen we dit op??

Gewenste Oplossing:

Als er met deze klacht ook iets concreets gedaan wordt en de gemaakte kosten worden verrekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 augustus 2016 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van den Akker,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat De Telegraaf onregelmatig is bezorgd.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging naar behoren te laten verlopen.

Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag van u opdat wij actie kunnen ondernemen.

De niet ontvangen kranten worden conform onze voorwaarden gecompenseerd. Uw betaalperiode is verlengd met het aantal gemiste edities van de krant. Op een andere wijze kunnen wij niet compenseren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door bezorging geen