Klacht: krant alweer fout bezorgt, ipv telegraaf weer tubantia , derde keer op zaterdag

op 10 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 september 2016 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nollen,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw account bekeken en opgezocht wie u heeft gesproken. Dit zal verder met hem worden afgehandeld, want dit is inderdaad niet de bedoeling.
Het klopt wel dat er inderdaad geen nalevering meer mogelijk is. Wij bieden onze klanten aan om digitaal mee te lezen. In uw account zien wij dat u nog geen mijnmedia.nl account heeft. Wij hebben u een e-mail gestuurd om uw e-mailadres te verifieren. Indien u via mijnmedia.nl uw e-mailadres invult en vervolgens op wachtwoord vergeten klikt, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken. Hiermee kunt u inloggen op de website en apps van De Telegraaf.
Mocht dit toch niet lukken, dan helpen wij u graag verder.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan Nollen