Klacht: Krant

op 21 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag wij hebben nu al zeer regelmatig de krant in de bus gekregen…die dan helemaal gekneukeld is (is dat wel een nederlands woord) maar haast niet te lezen is door de vele vouwen die erin zitten…als dat eens een keer gebeurd oke…maar dit is wel de achtste of tiende keer! En we moeten wel duur betalen….overigens een prima krant!
Vr Gr G de Haan

Gewenste Oplossing:

Dat mogen jullie zelf bedenken....maar in ieder geval een leesbare krant!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 januari 2014 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor de verkreukelde krant. We hebben de bezorgdienst op de hoogte gebracht. We gaan er vanuit dat u vanaf heden de krant goed kunt lezen. Mocht dit echter niet zo zijn dan verzoeken wij u vriendelijk dit te melden via telefoonnummer 088 – 824 824 1 of www.mijntelegraaf.nl. We zijn blij te horen dat u De Telegraaf graag leest!

Met vriendelijke groet,
De Telegraaf

Heeft op 21 januari 2014 om 20:55 geantwoord

Oplossing is prima alleen even afwachten....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Telegraaf beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door geert43