Klacht: Krankizinnig lange rijden bij de kassa

op 15 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Doordat ik een paar leuke aanbiedingen van Lidl onder ogen kreeg, besloot ik voor het eerst sinds ik in Nieuw-Vennep woon (15 jaar) niet bij AH of Jumbo, maar bij uw bedrijf te gaan kopen.
Nou, dat heb ik geweten!
Bij de kassa’s gekomen bleken er gigantische rijen te staan bij die paar kassa’s die bemand waren.Velen vroegen zich mopperend af, waarom er niet meer kassa’s open gingen.
Ik heb aan een vakkenvuller gevraagd mijn inkopen terug te plaatsen, hetgeen deze bereidwillig wilde doen. We hadden het over de reden, waarom ik dit deed en hij zei me, dat ik niet de eerste was en dat er dikwijls dit probleem zich voordeed
Mij ziet u niet meer in uw zaak, maar wellicht is bovenstaand voor u aanleiding hier iets aan te doen.
Een voorbeeld hoe het beter kan: Bij Jumbo bemand men onmiddellijk
een of meer kassa’s zodra de servicebalie ziet, dat er meer dan 3 klanten bij de bemande kassa’s staan.
M.vr.gr.
Daniel Schmidt

Gewenste Oplossing:

Heel simpel: doe wat Jumbo doet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 augustus 2017 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wat moet ik hier mee