Klacht: Krakende Arturo Steps middenmotor fietsen

op 27 juni 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Tijdens het trappen kraakt het in de omgeving van de middenmotor, het lijkt erop dat het de crank is maar volgens de Stella monteur is het probleem de montage van de middenmotor op het aluminium frame.
Inmiddels zijn er 4 monteurs geweest om het kraak euvel te verhelpen ( beide Arturo fietsen hebben het ).
De fiets van mijn vrouw is na 64 km weer gaan kraken en wordt nu opgehaald om op de fabriek te bekijken. Afgelopen weekend is mijn fiets ook weer licht begonnen met kraken en Stella beoordeeld tijdens het ophalen van de fiets van mijn vrouw wat er met mijn fiets is ( ze hebben het pas 3 keer proberen op te lossen….. ).
Na aankoop hebben we al 6 keer vrij moeten nemen om Stella de kans te geven om de zaken goed op te leveren ( wat je mag verwachten van een fiets van meer dan 2500 euro per stuk ) en nu weer zo’n half bakken antwoord. We zijn aan het einde van ons geduld met Stella.

Wij zijn tevreden als:
2 fietsen opgehaald worden en zonder kraak tijdens het fietsen terugkomen en natuurlijk met de garantie dat ze ook zonder kraak blijven,
of 2 nieuwe gemodificeerde fietsen geleverd krijgen of een credit voor 2 fietsen zodat we in staat zijn fietsen zonder kraak te kopen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door robcoupe1