Klacht: verlenging contract

Daloserij op 29 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

19 Juni 2015 onderteken ik mijn nieuwe contract bij KPN na een vervroegde verlening van mijn vorige contract. In dit contract staat duidelijk dat het een contract voor 2 jaar betreft en dat het ook een looptijd van 2 jaar betreft. Nu ik mijn contract wil beƫindigen krijg ik echter te horen dat KPN nog 5 maanden aan mijn contract heeft geplakt vanwege het hiervoor lopende contract. KPN geeft aan in zijn recht te staan vanwege nieuwe regelgeving hier voor, de medewerker kan het naar eigen zeggen verder niet zo goed uitleggen maar staat in zijn recht en ik niet. Ik heb hier niet voor getekend 2 jaar geleden is dit nog niet bekent en dit is nergens vermeld in mijn contract. Ik ga niet akkoord maar KPN kan mij hier verder niet in helpen en bied geen verdere opties aan. Ik voel mij machteloos, slecht geholpen en niet geadviseerd door KPN. Verder betreft het nu een contract wat een stuk duurder is dan het vorige contract maar ik mag dit wel 5 maanden langer betalen dan afgesproken? Een bizarre situatie in mijn optiek.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik per 19 juni 2017 mijn contract bij KPN kan beƫindigen ik wens niet langer gebruik van hun 'service' te maken. En wil dat mijn contract zoals ondertekent nageleefd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door