Klacht: storing mobiele telefoon

op 03 oktober 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Al sinds een week bezig met een storing van mijn mobiele telefoon.
Gisteren en vandaag bij de KPN-winkel in Kronenburg geweest om het probleem proberen op te lossen. De accu laadt niet meer op, ook niet meer aan de KPN-stekker. De KPN-winkel kon de accu niet testen, kon het toestel alleen maar opsturen en had ook geen leentelefoon beschikbaar. Verder deed men er niets aan. Vanmiddag KPN-Klantenservice gebeld, deze verwees me naar XL Businesscentrum KPN op de Vlamoven in Arnhem. De medewerkster deed wel moeite om het probleem op te lossen, constateerde echter dat het aan de oplader lag, vandaar dat de accu niet oplaadde, ook niet met een verbindingsstekker Toestel moest opgestuurd worden en dat duurt ongeveer twee weken voor ik hem terug krijg. Ik kan nu drie weken geen gebruik maken van mijn telefoon, hoewel ik bij u een abonnement heb lopen. Hoe doen we dat met het abonnementsgeld? Wordt dat (gedeeltelijk) vergoed? Bovendien heb ik ook nog benzinekosten gemaakt naar Kronenburg en Vlamoven. Omdat ik hartpatiënt ben moet ik van de specialist altijd bereikbaar blijven. Tevens doe ik altijd overschrijvingen van mijn ING-rekening met TAN-codes met de telefoon naar andere instanties. Ik wacht op uw reactie!

Ik ben pas tevreden, als ik mijn abonnementsgeld, of tenminste een gedeelte, terug krijg, misschien ook nog benzinekosten, en een erkenning van mijn klacht en verontschuldiging van de KPN.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henk.wolters@kpnmail.nl