Klacht: Pakket verstuurd naar foutief adres

op 04 december 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Een aantal weken geleden mijn adres gegevens gewijzigd bij de KPN winkel van Hilversum.

Op 3 december heb ik mijn abonnement verlengd en 4 december zou mijn nieuwe telefoon geleverd worden. Op het moment dat ik zag dat het bezorgadres foutief was, heb ik direct KPN gebeld. De dame garandeerde dat het factuur adres inderdaad afweek, maar het bezorgadres correct was en de telefoon werd geleverd op mijn adres in Hilversum.

Na het zien van mijn tracktrace van PostNL zag ik dat het bezorgadres nog steeds niet correct was en het ging om mijn oude adres. Direct weer gebeld met KPN, vervolgens moest ik zelf PostNL bellen en een half uur later had ik KPN weer aan de lijn omdat PostNL niks voor mij kon betekenen ( en logisch, beetje fraude gevoelig om zomaar een adres te wijzigen telefonisch).

Het pakketje wordt verkeerd geleverd. Indien er niemand daar thuis is, zal er een briefje in de bus gedaan worden en morgen wéér opnieuw worden aangeboden. Daarna zal het worden afgegeven bij een PostNL punt of terug worden gestuurd naar KPN.

Het is niet erg dat er iets fouts gaat, totaal niet. Maar kom met een oplossing. Er wordt een waardevol pakketje afgeleverd op mijn naam, waar ik voor heb getekend bij het verlengen van mijn abonnement. Zelf ben ik 1,5 uur bezig om het telefonisch te regelen en zit ik alsnog zonder telefoon vermoedelijk de komende week.

Als ik zo stom was geweest om mijn adres niet te wijzigen o.i.d, is het mijn eigen schuld en had ik zelf beter moeten opletten. Het is nu fout gegaan bij KPN en ben ik vervolgens alles aan het regelen.

Kom met een passende oplossing! Stuur een nieuwe telefoon op naar mijn juiste adres en wacht af totdat het andere pakketje geretourneerd wordt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ElsbethPeeters