Klacht: Niet service gericht

op 11 oktober 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij kochten een nieuwe iPhone, met een screen protector en hoesje. De iPhone zou na geleverd worden. We betaalde de protector en het hoesje. Na twee weken kregen wij de iPhone. Wij gingen terug naar de winkel om de screen protector te laten bevestigen. Tot onze verwondering deed men dit niet want zij hadden hiervoor geen apparatuur. Toen wij de protector wilde teruggeven moesten we de bon tonen. In het systeem wilde men niet kijken. Ook wees men niet op de mail of op de bank waarop je de aankoop kon zien. Ja winkels van de KPN liggen niet voor het oprapen. Een half uurtje met de auto plus parkeer geld. Wij gingen dus de winkel uit. Men bleef halsstarrig. Gelukkig was er aan de overkant een andere telefoon winkel. De verkoper heeft de screen protector er voor ons opgemaakt. Dit vond ik nog eens service. KPN gaf deze niet.

Personeel beter instrueren dat er mogelijkheden zijn om eventueel de nota te voorschijn te halen. Wij zijn niet zo jong meer dus kan je van ons niet verwachten dat wij het weten.
Personeel moet van te voren zeggen dat je de protector wel kan kopen maar dat zij hem niet installeren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adila