Klacht: kunnen geen order vinden, beloftes worden niet nagekomen..

op 04 december 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 2911 een aanvraag ingediend voor internet en tv.
We hadden nog het vorige pakket hier liggen dus ik belde vandaag 412 en vertelde de medewerker wat er was gebeurt, die gaf aan u wordt over een paar uur aangesloten en een bestelnummer gekregen, na een paar uur de apparatuur aangesloten niets dus we gaan bellen en opnieuw krijgen we te horen u order is niet te vinden, maar als ik wordt doorverbonden dan kunnen ze hem wel vinden, maar krijg medewerker aan de lijn u wordt 1212 aangesloten, ik krijg een enquête en wordt rond 17:00 gebeld door een casemanager, u kan dit nummer bellen bij de backoffice kunnen ze u vertellen hoe en wat, dus ik bel en krijg daar een grote mond me wederhelft zat naast me en die gaf het zelfs aan, dus weer terug gebeld naar de casemanager en die gaf aan dat hij morgen zou terugbellen oke.. ik kom thuis en krijg een monteur op 17 dec komt zonder dat ik iets weet of geïnformeerd wordt dus ik bel weer.. en opnieuw kunnen ze me order niet vinden.. en ze kunnen met niet informeren.. dit is de service van Kpn..wat voor lijk kan ik nog verwachten van Kpn ik wil weten hoe en wat.

als ik aangesloten wordt, duidelijk communicatie, bevestiging krijgt etc.
en zeker een tegemoetkoming voor deze ellende.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Woustein