Klacht: GEEN werkend internet en tv, valse beloftes en nutteloze medewerkers

op 13 september 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb tijdig mijn internet besteld met ingangsdatum 12 september. Kreeg op 6 september het startpakket binnen en allerlei sms berichten dat het abonnement per direct werkend was. Na bellen met KPN bleek medewerker mij niet te kunnen vertellen waarom ik berichten had ontvangen over een actieve verbinding, maar echt de belofte dat alles het de 12e zou doen. Op 12 september GEEN internet en tv. Na uren bellen met KPN de belofte dat er de volgende dag een monteur zou komen. 13 september GEEN monteur, bellen met KPN…medewerker kraakt collega’s af, zegt dat er geen monteur kan komen, eerst mogelijke datum de 17e. Managers willen niet aan de telefoon komen en een klachtenprocedure starten duurt 5 dagen minimaal! Bedankt KPN voor jullie INCOMPETENTIE en VALSE BELOFTES!

Stoppen met valse beloftes, klanten beter helpen...je loopt als klant tegen muren en incompetente medewerkers op!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arijaahhhh