Klacht: KPN verlegt zelf abonoment

op 21 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hallo,

KPN wil beweren dat ze ons een mail hebben gestuurd op 8-07-2017 dat ons contrackt een jaar verlengt word maar helaas niks ontvangen en nu zitten we en jaar er aan vast ­čśö(Wij hebben hier geen akkoord op gegeven) Er moet ook een telefoon gesprek zijn geweest maar helaas durfen ze die niet te laten horen ( die hebben ze gewoon niet) En nu kunnen we geen nieuw abonoment afsluiten.
En ik regel altijd alles voor mijn ouders kwa abonomenten (om dat mijn ouders dit gewoon niet kunnen) maar ik had van de week een medewerker aan de lijn en zegt met haar grote mont dit kunnen je ouders volgende x zelf wel regelen ik zeg tot 10 x toe dat ze dit niet kunnen en ze dramt maar door dat ze het wel kunnen jammer ­čśöEn ze komt niet met een oplossing ze zegt gewoon hier komen we niet uit ik stop met dit gesprek tut tut tut mooi klaar mee

Ik wacht minimaal op 1 reactie

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Markrozema1991

9 maanden geleden - Hallo, U kunt het beste over stappen naar ziggo daar hebben ze wel servies. Wij als KPN hebben geen servies En wij lossen ook nooit wat op hier kunt u het mee doen

Alle klachten die gemeld zijn door Markrozema1991