Klacht: Zonder toestemming zijn de monteurs op mijn balkon geklommen

Eilard van Hoevell tot Neijenhuis op 17 oktober 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vol verbazing en ongeloof over de mannier hoe KPN haar glasvezelnetwerk uitbreid. Bij thuiskomst hing er een poster van KPN op de de deur met het bericht dat de werkzaamheden van 13/10 tot 19/10 van smorgens 8 uur tot 17 uur worden verricht en wij er voor moeten zorgen, dat er iemand thuis is. 6 dagen thuisblijven voor een kabel die ik niet nodig heb! Op donderdag bel het nr. dat vermeld staat op de poster aom 17.30 uur maar ze zijn gesloten?!, Op de info staat tot 18 uur. Volgende dag opnieuw gebeld en iemand aan de telefoon gekregen die niks van de poster en de tekst wist. Gelukkig heb ik dit gesprek opgenomen. Ik heb meegedeeld dat ik geen gevolg ga geven aan hun bizarre verwachting. Mijn nr achtergelaten zodat de uitvoerende mij kan bellen voor een persoonlijke afspraak. Werd dezelfde dag gebeld, ja moeilijk door planning etc om een afspraak te maken , of hij toch die middag mocht komen. Dat ging niet van mijn kant. Toen ik heel even thuis was om wat te pakken en direct weer te vertrekken begon het gezeur weer omdat ze met een hoogwerker net voor mijn balkon stonden. Ik heb uitgelegd dat ik binnen 5 minuten weer weg was maar op as maandag wel thuis ben. Toen ik ”s avonds thuis kwam, waren mijn meubels aan de kant geschoven, mijn balkon smerig door de zwarte vegen van de werkschoen van de monteur !!. Zonder toestemming een balkon betreden is volgens mij strafbaar en kan niet door de beugel. In 1 woord SCHANDALIG.

Gewenste Oplossing:

Excuus, opruimen van de rotzooi. Omdat ik andere verhalen heb gelezen hoe er binnen gewerkt wordt, ga ik nadenken of ik ze wel binnen laat. Eerst van KPN iemand spreken die mij garantie geeft dat alles net zo achterblijft als het is, schoon en stofvrij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van KPN NetwerkNL

1 maand geleden - Geacht heer/mevrouw van Hoevell tot Neijenhuis Het spijt mij om te horen dat deze situatie is ontstaan. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij nog uw huisnummer nodig. Zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij uw klacht in behandeling nemen en de verantwoordelijke aannemer een verzoek sturen om contact met u op te nemen voor een passende oplossing. Onze welgemeende excuses voor de ontstaande situatie. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Valerie Klachtenafdeling KPN netwerk.

Reactie van de melder van de klacht Eilard van Hoevell tot Neijenhuis

1 maand geleden - Goedemiddag, mijn huisnr is 173

Bericht van KPN NetwerkNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw van Hoevell tot Neijenhuis, Bedankt voor uw bericht. Ik ga uw klacht doorzetten naar de uitvoerende partij in de regio. Zij zullen contact met u opnemen om tot een oplossing te komen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Joël Klachtenafdeling KPN Netwerk

Reactie van de melder van de klacht Eilard van Hoevell tot Neijenhuis

1 maand geleden - Dank voor uw snelle reactie, Donderdag heb ik gebeld met een van de onder aannemers en besproken dak ik maandag zou bellen als is thuis ben. Op vrijdag was ik 5 min thuis en de monteurs waren toen naast mijn balkon bezig. Ik heb hen verteld dat ik voor maandag een afspraak heb met een collega. Toch vonden zij het nodig om op mijn balkon te klimmen en daar een puinhoop van te maken. Maandagochtend waren er weer 2 monteurs en ik heb gevraagd wie er op mijn balkon is geweest. Antwoord dat waren wij niet en ze namen niet de moeite om even te kijken. Ook vroeg ik hun collega te bellen aangezien ik hem graag wilde spreken. Ik had zijn nr 5x gebeld, ingesproken en bericht gestuurd. Resultaat, nul. Wederom KPN gebeld aan de lijn gehangen en toen ik aan de beurt was werd de verbinding gesloten. Naar mijn mening is het dus onmogelijk om met uw bedrijf te communiceren, terwijl dat uw core business is. Vreemd en ongehoord. Ik ben al jaren KPN mobiel klant maar dat gaat ook stoppen. Ik verwacht dat dit a.s.a.p geregeld gaat worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 19 oktober 2021 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Hoevell tot Neijenhuis,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend jammer om te vernemen dat u het contact met onze monteurs en onze aannemer op deze wijze heeft ervaren. Onze welgemeende excuses daarvoor.

Wij hebben uw bericht direct toegevoegd aan uw klachtendossier en deze opnieuw voorgelegd bij onze aannemer in Den Haag. Onze aannemer neemt zo snel mogelijk contact met u op om dit met u af te handelen. Wij houden uw klachtendossier tot die tijd in behandeling en zetten waar nodig gepaste acties voor u uit om dit verder in juiste banen te leiden.

Hopelijk bent u hierbij voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Samsara
Klachtenteam KPN Netwerk

Eilard van Hoevell tot Neijenhuis

Heeft op 24 oktober 2021 om 12:40 geantwoord

Tot op heden heb ik geen enkele reactie behalve die van u ontvangent. Ik merk op dat uw follow-upzorg niet deugd. U heeft niet eens na een week gevraagd is het opgelost. Teleurgesteld en boos.
Hoe moeilijk is het om een uitvoerder te dwingen dingen direct actie te ondernemen. Weet u het nr niet? Uw hoofduitvoerder Volker etc. heeft mij een nr gegeven wat ik, zoals u in mijn berichten heb vermeld, meermaals heb gebel. Heeft u mij om dit nr gevraagd? Nee dus. U maakt zich er met een Jantje van Leiden vanaf. Ik vraag me af of u wel in staat bent om u werk op deze afdeling naar behoren te doen. Het nr is 0648089227. Ik over deze zaak nog meer ruchtbaarheid gaan geven. Dit kan zo niet. We hebben het over ongeoorloofd betreden van mijn balkon en dat terwijl mijn balkondeur openstond en dus iemand zo naar binnen kon.

Bericht van KPN NetwerkNL

1 maand geleden - Geachte heer van Eilard van Hoevell tot Neijenhuis, Wij hebben vandaag vanuit de uitvoering de terugkoppeling gekregen dat er een melding is gemaakt in hen systeem en er contact met u opgenomen zal worden. Wij hebben onze eigen manieren van communiceren met de uitvoerende partij, dit doen wij niet via het door u genoemde nummer. Het is voor nu helaas nog even afwachten totdat er contact met u opgenomen wordt. Wij zullen uw case actief blijven beheren totdat de klacht is opgelost. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Joël Klachtenafdeling KPN Netwerk

Bericht van KPN NetwerkNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Van Hoevell tot Neijenhuis, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben van onze onderaannemer vernomen dat zij met u in contact is getreden om de glasvezelaanleg te hervatten. U was niet in de gelegenheid om een afspraak te maken en heeft gevraagd of u dagelijks na 15:00 uur gebeld kan worden, om te kijken of u tijd heeft. Onze aannemer zal in overleg met u een afspraak maken voor de glasvezelaanleg. Veder bevindt zich op uw balkon een plaat met daaronder de stijglijnen voor de glasvezels van het hele pand. Om de kabels door te voeren naar de overige woningen, moesten onze monteurs op uw balkon zijn Uiteraard wel met uw toestemming. Onze welgemeende excuses dat dit in uw geval niet correct is verlopen. Hopelijk bent u hierbij voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Samsara Klachtenteam KPN Netwerk

Reactie van de melder van de klacht Eilard van Hoevell tot Neijenhuis

1 maand geleden - Goedemorgen, 3 weken en nu pas een reactie, pff verdient geen schoonheidsprijs. U probeert mij nu weer te vertellen wat u wilt maar zo gaat dat niet. Ik geef Geen toestemming om de aansluiting te maken. Meerdere redenen.: Eerst mijn balkon schoonmaken en dusdanig zodat ik het goedkeur mochten de zwarte strepen niet geheel weggaan houdt ik u als opdrachtgever verantwoordelijk voor de kosten van een nieuwe vloerbedekking. Van medebewoners hoorde ik dat na het boren het stof etc, niet wordt schoongemaakt. Als ik daar geen duidelijkheid over heb krijgt u geen toestemming. Ik verwacht meer dan een simpel excuus. Doe u best maar.

Bericht van KPN NetwerkNL

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Van Hoevell tot Neijenhuis, Vervelend om te horen dat u geen toestemming meer geeft, ik respecteer uw keuze en geef dit door aan de uitvoering in de regio. Ik heb ze ook verzocht contact met u op te nemen om de strepen weg te laten halen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Joël Klachtenafdeling KPN Netwerk

Alle klachten die gemeld zijn door Eilard van Hoevell tot Neijenhuis