Klacht: Snelle glasvezel van KPN bestaat niet na migratie

Anjin22 op 29 juni 2023 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Vandaag 3 weken terug ben ik overgegaan naar glasvezel. Er is een monteur langs geweest om dit te realiseren. De monteur van KPN was keurig op tijd, wel moest hij 2 langs de centrale om het probleem wat er nog niet was te verhelpen. Uiteindelijk is de monteur na 2,5 uur vertrokken. Even later kwam ik erachter dat internet steeds weg viel en helemaal niks deed. Weer een afspraak gemaakt met de monteur die zaterdag komt. Om 8.00 staat de monteur voor de deur en zegt dat alle lampjes branden dat het oké is. Ik heb aangegeven dat helemaal niks werkt. Ook deze monteur is 45 min naar de centrale geweest doet het glasvezel kastje erop. Terwijl het rode lampje brand geeft hij aan dat het zo weer in orde is. Wat dus niet het geval was. Er is nu een afspraak gemaakt op woensdag 14 juni 2023 met een monteur van Selecta infratechniek. Niemand is komen opdagen uiteindelijk na 3 telefoontjes spreek ik met de afspraken balie die aangeeft dat er vandaag geen monteur in Rotterdam is! Hoe kan je dan een afspraak maken! Er wordt een terugbel verzoek aangemaakt. Om 21.00 dezelfde dag staat er een monteur voor de deur en ik ben niet thuis. Ik geef aan dat de afspraak van 8-12.00 staat en ik niet op de hoogte ben voor deze afspraak in de avond. Toch snel naar huis gereden. De monteur was er om 22.00 normale kleding hij zag eruit als een junkie. Ook geeft hij aan dat alles oké is. Zijn collega was in de bus en heeft het 1 en ander nagekeken. De monteur komt terug en zegt dat KPN de verkeerde monteur heeft gestuurd.
Om 22.30 bel ik KPN klantenservice over dit incident, na een halfuur in de wacht te hebben gestaan wordt ik eruit gegooid. Ik bel om 23.00 terug en er is helemaal geen notie oid in het systeem gezet en moest ik weer m’n verhaal doen. Maar ze kunnen niks betekenen en moet morgen contact opnemen met een ander afdeling.
15 juni in de ochtend contact opgenomen en sindsdien wacht ik op een terugbel verzoek om een afspraak te maken.
Ik ben gebeld door KPN technische dienst die aangeven dat ik moet wachten op de aannemer, wie dat zijn weten ze niet???? Het is druk dat kan hij wel vertellen.
Ik kan niet normaal internetten, tv kijken of muziek luisteren. Brief voor de inflatiecorrectie is al binnen!
Gewoon niet normaal dat KPN netwerk niet bereikbaar is!

Glasvezel moet nu gaan werken! anders terug naar de oude lijn. Blijkbaar kan KPN dit niet realiseren.
Compensatie voor 8 uur dat er niemand is geweest en het probleem niet opgelost is. Vanaf 8 juni abonnement kosten terug storten!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 29 juni 2023 om 15:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

KPN-netwerk heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

Klachtenteam KPN-netwerk

Bericht van KPN NetwerkNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Zojuist hebben wij u telefonisch proberen te bereiken. Morgen proberen wij het nog eens. Met vriendelijke groet, Klachtenteam KPN-netwerk

Bericht van KPN NetwerkNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd betreffende uw klacht. Met vriendelijke groet, Klachtenteam KPN-netwerk

Reactie van de melder van de klacht Anjin22

7 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, ik ben gisteren gebeld door een privenr. U kunt hetzelfde nummer gebruiken. Het nummer staat in het systeem. Ik ben niet gebeld door de aannemer.

Reactie van de melder van de klacht Anjin22

7 maanden geleden - Goeiemiddag, u kunt hetzelfde nummer gebruiken als gisteren. Zoals bekend in het systeem.

Anjin22

Heeft op 30 juni 2023 om 12:56 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Goeiemiddag, u kunt hetzelfde nummer gebruiken als gisteren.
Zoals bekend in het systeem.

Reactie van de melder van de klacht Anjin22

7 maanden geleden - Goeiemorgen, Ik heb net na 50 minuten in de wacht gestaan een medewerker van KPN netwerk gesproken en weer doorverbonden met Selecta Infratechniek?? waar ik na 10 minuten eruit ben gegooid. Kan er een afspraak gemaakt worden om de boel op orde te brengen?

Alle klachten die gemeld zijn door Anjin22