Klacht: slechte communicatie en glasvezel is nog altijd niet aangelegd

Smasje op 28 augustus 2023 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 18 april zou er door jullie bij ons glasvezel aangelegd worden.
Ik ben zelfs nog vooraf gebeld of de afspraak door was gekomen en of ik die kon bevestigen. Ik heb verschillende werkafspraken verzet, zodat ik die dag thuis kon blijven voor de aanleg hiervan. Echter schetst mijn verbazing dat er NIEMAND is langsgekomen. Diezelfde dag heb ik dit gemeld en wat dit de reactie vanuit KPN: ‘Wij hebben uw bericht ontvangen en hebben deze meteen doorgestuurd naar onze aannemer. Zij zullen uw bericht verder in behandeling nemen en bellen u spoedig terug.’
Echter heb ik vervolgens nooit meer iets vernomen. Ja, op 10 juni kreeg ik een standaard mailtje ‘je bent aangesloten op ons glasvezelnetwerk’ en of ik een enquete wilde invullen. In deze enquete werd ook gevraagd of de aansluiting naar wens is verlopen. Jullie kunnen vast zelf invullen wat hierop mijn antwoord was. Ook werd mij gevraagd of ik mijn telefoonnummer wilde achterlaten als ik terugkoppeling wenste. Dit heb ik gedaan. Inmiddels zijn we weer enkele weken verder en had nog steeds niets vernomen én nog altijd geen glasvezel aansluiting. Daarom heb ik vervolgens opnieuw contact gezocht.
Vervolgens ontving ik op 8 augustus het volgende bericht vanuit KPN:
Hartelijk dank voor uw bericht. Door toenemende drukte in onze mailbox kunnen wij u nu pas van een reactie voorzien. Onze excuses voor dit ongemak.
Vervelend te vernemen dat de gemaakte afspraak niet is nagekomen. Dit is zeer zeker niet de bedoeling. Wij hebben uw klacht direct bij onze aannemer onder de aandacht gebracht. Ons team klanttevredenheid heeft u op 12-07-2023 een aantal keren geprobeerd te bellen zonder resultaat. Helaas hebben zij ook te maken met toenemende drukte.

Hierop heb ik vervolgens de volgende mail terug gestuurd:
Goedemorgen,

Ik heb op 12-07-2023 één gemiste oproep om 9:33 uur van een anoniem nummer ontvangen en daarbij is ook geen voicemail ingesproken. Het is derhalve voor mij dan ook niet mogelijk te weten dat jullie mij gebeld hebben.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik zelf ook een baan heb waarbij ik niet op ieder moment mijn telefoon kan opnemen. Het had dus fijn geweest als mijn voicemail was ingesproken of dat er via mail contact was gezocht.

Nu ontving ik onderstaande mail van jullie met slechts excuses. Echter zie ik in deze mail geen aangedragen oplossing.
Ik hoop dat jullie z.s.m. contact opnemen (liefst via mail, gezien ik overdag weinig mogelijkheid heb tot opnemen van mijn telefoon) om tot een oplossing te komen.

Inmiddels is het 28 augustus en heb ik geen nieuwe reactie meer ontvangen vanuit KPN én zit ik dus nog altijd zonder glasvezel aansluiting.

Gewenste Oplossing:

Z.S.M. kosteloze aanleg van het glasvezelnetwerk naar mijn woning, welke wordt aangelegd zoals dit vooraf is besproken met de aannemer(dus kabel door het pijpje en geen gaten in muren zoals er is gedaan bij andere buren).

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Smasje