Klacht: Planten vernield bij aanleg glasvezel

Floor.87 op 16 oktober 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens de aanleg van de glasvezel in onze wijk zijn er 3 (redelijk grote) planten hardhandig zonder kluit uit de grond geschept en ik moest ze zelf terugplaatsen (voor wat het waard was). Ik heb daar zelf bijna 2 weken geleden een klacht over ingediend via de kpn site met foto’s, maar zonder reactie. Inmiddels zijn de planten zoals verwacht geel geworden.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de planten en excuses. Dit was niet zo gecommuniceerd van te voren en het gat ter grootte van 3 planten is veel groter dan de “1 stoeptegel” die ergens op de site staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 18 oktober 2021 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Weinberg,

Wat vervelend dat u schade hebt. Om de situatie goed te beoordelen, hebben we nog wat meer informatie nodig:

Een omschrijving van wat er is gebeurd
Foto’s die laten zien dat de schade komt door onze werkzaamheden
Uw adres, telefoonnummer en e-mailadres
Stuur die gegevens naar [email protected] We nemen uw melding dan meteen in behandeling. Is de schade inderdaad ontstaan door onze werkzaamheden? Dan sturen we u een bevestiging. We vragen onze aannemer dan contact met u op te nemen om samen een oplossing te zoeken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Joel  
Klachtenafdeling KPN Netwerk.

Floor.87

Heeft op 28 oktober 2021 om 22:21 geantwoord

Ik heb gedaan wat er gevraagd werd en na bijna 2 weken nog steeds geen reactie ontvangen.

Bericht van KPN NetwerkNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Weinberg, Onze excuses voor onze late reactie op uw mail, door de drukte hebben wij deze nu pas in behandeling kunnen nemen. Ik heb u mail opgepakt en u van een reactie voorzien. Uw schade melding is in behandeling genomen en doorgestuurd naar de verantwoordelijke aannemer, met het verzoek om contact met u op te nemen voor een passende oplossing. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Valerie Klachtenafdeling KPN Netwerk

Alle klachten die gemeld zijn door Floor.87