Klacht: Planten vernield bij aanleg glasvezel

Floor.87 op 16 oktober 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Tijdens de aanleg van de glasvezel in onze wijk zijn er 3 (redelijk grote) planten hardhandig zonder kluit uit de grond geschept en ik moest ze zelf terugplaatsen (voor wat het waard was). Ik heb daar zelf bijna 2 weken geleden een klacht over ingediend via de kpn site met foto’s, maar zonder reactie. Inmiddels zijn de planten zoals verwacht geel geworden.

Vergoeding van de planten en excuses. Dit was niet zo gecommuniceerd van te voren en het gat ter grootte van 3 planten is veel groter dan de “1 stoeptegel” die ergens op de site staat.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 18 oktober 2021 om 13:05 geantwoord

Geachte mevrouw Weinberg,

Wat vervelend dat u schade hebt. Om de situatie goed te beoordelen, hebben we nog wat meer informatie nodig:

Een omschrijving van wat er is gebeurd
Foto’s die laten zien dat de schade komt door onze werkzaamheden
Uw adres, telefoonnummer en e-mailadres
Stuur die gegevens naar [email protected] We nemen uw melding dan meteen in behandeling. Is de schade inderdaad ontstaan door onze werkzaamheden? Dan sturen we u een bevestiging. We vragen onze aannemer dan contact met u op te nemen om samen een oplossing te zoeken.

Excuses voor het ongemak.

Joel
Klachtenafdeling KPN Netwerk.

Floor.87

Heeft op 28 oktober 2021 om 22:21 geantwoord

Ik heb gedaan wat er gevraagd werd en na bijna 2 weken nog steeds geen reactie ontvangen.

Bericht van KPN NetwerkNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Weinberg, Onze excuses voor onze late reactie op uw mail, door de drukte hebben wij deze nu pas in behandeling kunnen nemen. Ik heb u mail opgepakt en u van een reactie voorzien. Uw schade melding is in behandeling genomen en doorgestuurd naar de verantwoordelijke aannemer, met het verzoek om contact met u op te nemen voor een passende oplossing. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Valerie Klachtenafdeling KPN Netwerk

Alle klachten die gemeld zijn door Floor.87