Mijn Klacht:
Mijn adres wordt overgeslagen bij de aanleg van glasvezel omdat mijn adres niet door KPN Netwerk aan aannemer Volker Wessels is doorgegeven. Het telefoonnummer van KPN Netwerk heeft een aantal doorkiesopties, die allemaal bij Volker Wessels uitkomen, naar een website verwijzen die niet relevant is voor mijn vraag of direct tot verbreken van de verbinding leiden. De e-mail optie op de website geeft een foutmelding (ook voor een medewerker van een andere KPN afdeling). Zowel KPN (algemeen nr.) als Volker Wessels zijn niet in staat om mij wel in contact te brengen met KPN Netwerk en blijven zeggen niets voor me te kunnen doen. Mijn klacht is dat KPN Netwerk met sterk verouderde bestanden werkt, deze voor aanvang van werkzaamheden niet actualiseert en volledig onbereikbaar is.
Gewenste Oplossing:
Specifiek voor mijn situatie: Als KPN Netwerk contact met mij opneemt om te bespreken hoe ik alsnog een glasvezelaansluiting kan krijgen. Algemeen: als KPN Netwerk zorgt dat ze bereikbaar zijn.
