Klacht: Onbereikbaar

JeffW op 13 maart 2024 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn adres wordt overgeslagen bij de aanleg van glasvezel omdat mijn adres niet door KPN Netwerk aan aannemer Volker Wessels is doorgegeven. Het telefoonnummer van KPN Netwerk heeft een aantal doorkiesopties, die allemaal bij Volker Wessels uitkomen, naar een website verwijzen die niet relevant is voor mijn vraag of direct tot verbreken van de verbinding leiden. De e-mail optie op de website geeft een foutmelding (ook voor een medewerker van een andere KPN afdeling). Zowel KPN (algemeen nr.) als Volker Wessels zijn niet in staat om mij wel in contact te brengen met KPN Netwerk en blijven zeggen niets voor me te kunnen doen. Mijn klacht is dat KPN Netwerk met sterk verouderde bestanden werkt, deze voor aanvang van werkzaamheden niet actualiseert en volledig onbereikbaar is.

Gewenste Oplossing:

Specifiek voor mijn situatie: Als KPN Netwerk contact met mij opneemt om te bespreken hoe ik alsnog een glasvezelaansluiting kan krijgen. Algemeen: als KPN Netwerk zorgt dat ze bereikbaar zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van KPN NetwerkNL

1 jaar geleden - Geachte heer Wijers, Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen spoedig contact opnemen op gegeven telefoonnummer. Met hoop u voor dit moment voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Klachtenteam KPN

Reactie van de melder van de klacht JeffW

1 jaar geleden - Beste medewerker klachtenteam, Wilt u zo vriendelijk zijn en zsm contact met mij opnemen? Met vriendelijke groet, Jeffrey Weijers

Alle klachten die gemeld zijn door JeffW