Klacht: Mijn aanvragen glasvezel

Aad de With op 30 november 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 weken wachten voor dat de glasvezel naar binnen komt ik heb nog steeds niemand gezien

Gewenste Oplossing:

Geen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

Bericht van KPN NetwerkNL

1 jaar geleden - Geachte heer de With, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat dit project wat is uitgelopen. Uw adres staat nu op de planning om in januari 2022 aangesloten te worden. U ontvangt hier ongeveer 3 weken van tevoren nog een brief over met een afspraakvoorstel, deze kunt u dan wijzigen of bevestigen via onze website. Het is voor nu dus helaas nog even afwachten. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Joël Klachtenafdeling KPN Netwerk.

Reactie van de melder van de klacht Aad de With

1 jaar geleden - Ik heb nog stëeds geen glasvezel in me huis het is nu januari

Alle klachten die gemeld zijn door Aad de With