Klacht: Levering van glasvezel

op 29 oktober 2019 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetproviders

Ik ben al ruim 4 weken bezig om van u een antwoord te krijgen op de vraag per wanneer ik de verhuizing kan gaan doorgeven aan KPN. Alle keren dat ik contact opneem:
– Duurt het lang voordat ik iemand aan de lijn krijg (minimaal 15 minuten)
– Krijg ik een ander antwoord (er zou een administratieve fout gemaakt zijn, er zou direct achteraan gegaan worden, ik kon niets anders dan afwachten, etc)
– De medewerkers die ik aan de telefoon krijg kunnen me op geen enkele manier helpen (niet aan een datum, een termijn, een aannemer, een verwachting, iets)
– Ik zit nu dus al weken zonder internet en televisie die ik wel betaal en heb nog steeds totaal geen zicht op wanneer ik dit wel krijg óf wat ik kan doen om dit proces te bespoedigen
– Doordat dit de enige netbeheerder is heeft het een monopolie en kan ik er niet om heen; kortom ik zit gevangen

- Een aangemelde glasvezelverbinding
- Een redelijke inschatting van de termijn waarop ik dit kan verwachten óf
- De naam of contactpersoon van de onderneming die mij verder kan helpen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 04 november 2019 om 10:46 geantwoord

Geachte heer Poelman,

Onderstaand dezelfde reactie zoals op klachtenkompas:
Excuses voor het ongemak dat u zoals bovenstaand omschreven ervaart en voor de late reactie vanaf onze kant, aan de hand van deze klacht waren acties vorige week al wel uitgezet, echter hebben wij hierin verzaakt dit ook direct naar u terug te koppelen. Dit dossier is opgeschaald bij onze uitvoerende partij en ik verwacht hierin dat er spoedig een reactie zal volgen. Zodra deze er is zullen wij u hier van op de hoogte stellen middels de lopende klacht via klachtenkompas. De klacht via klacht.nl sluiten wij bij deze.

Mathijs
KPN NetwerkNL Klachten