Mijn Klacht:
Ik probeer nu al een maand lang er voor te zorgen dat KPN NetwerkNL mijn glasvezelaansluiting regelt. Er is 1 monteur van T-mobile (mijn provider), en daarna 3 monteurs van KPN tevergeefs langsgeweest om ervoor te zorgen dat mijn glasvezel wordt aangesloten.
Het ging als volgt:
monteur 1) T-Mobile/Guidion: Conclusie: breuk in de kabel, er moet door KPN naar gekeken worden
monteur 2) KPN: Er zit een breuk in de kabel. Deze monteur heeft niet goed gekeken hoe mijn kabel liep (blijkbaar niet direct de grond in, maar eerst via de gevel op 5m hoogte via mijn buren). Hij geeft dus foutief door dat er een graafvergunning aangevraagd moet worden.
monteur 3) KPN: Deze monteur komt er achter waar de breuk precies zit (een aantal jaar geleden is de glasvezelkabel boven het huis van de buren door brand kapot gegaan), maar hij heeft geen trap bij zich en er wordt een nieuwe afspraak gemaakt.
monteur 4) KPN: Deze monteur vond de trap die hij had blijkbaar niet goed genoeg en zei dat ie een hoogwerker nodig had (geen idee waarom, het is op 5m hoogte) om een kabeltje te trekken en een kabelgoot aan te leggen. Hij belde met zijn kantoor om er voor te zorgen dat ik die dag nog terug gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak en dat het snel (die week beloofde hij) nog geregeld zou worden. Uiteraard is dit weer niet het geval.
Ik ben nog niet gebeld voor een nieuwe afspraak. Ik heb elke dag gebeld met het afsprakennummer en hang 30-60min aan de lijn maar er wordt of niet opgenomen, of er wordt opgehangen als ik mijn verhaal doe, of ik krijg te horen dat een collega mij terug zal bellen. Ondertussen werk ik thuis en ben ik zeer afhankelijk van mijn internetverbinding. Ik probeer redelijk te blijven en hoop dat ze het snel komen oplossen maar het is erg frustrerend om zo behandeld te worden.
Gewenste Oplossing:
Mijn glasvezelaansluiting wordt eindelijk geregeld. Het oplossing is duidelijk: nieuwe kabel en kabelgoot langs de gevel van mijn buren op ongeveer 5m hoogte.