Klacht: Glasvezel aansluiting wordt maar niet gerealiseerd

Boze klant 1000000 op 22 oktober 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

Op 17 juli kreeg ik mijn pakket om aan te sluiten wat op 20 juli dan zou worden gerealiseerd.Dit lukte niet het werd 27 augustus. Wel werd er een noodoplossing gedaan. ^september ben ik weer op het oude netwerk aangesloten. Een week later kwamen ineens de glasvezelmonteurs 2 dagen later was mijn aansluiting kastje gemonteerd. Vanaf toen ben ik bezig om mijn aansluiting werkend te krijgen,hebinmiddels wel40 keer gebeld er zijn allerlei smoesjes en valse beloftes gedaan maar tot nu22 october kreeg ik weer te horen dat onderaannemer me zal bellen wanneer hij van plan is te komen(ook al diverse keren gebeld Van Gelder heet dat bedrijf heeft ook gezegd dat de installatie aangemeld moest worden) Ik ben woest en teleurgesteld en weet nu niet meer wat ik moet doen. Kunt u helpen?

Als mijn glasvezelaansluiting gebruikt kan worden en dat ik in plaats van die 2 wifi punten verlost wordt en zoals de aanbieding destijds was een tv krijg.Mijn aansluiting gereed melden dus en nameten. Een klusje van een half uurtje volgens mij.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

Bericht van KPN NetwerkNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw van Schalkwijk, Het spijt mij om te horen dat er nog geen aansluiting bij u gerealiseerd is. Wij nemen uw klacht in behandeling en gaan deze onder de aandacht brengen bij de aannemer met het verzoek om de een afspraak met u te maken om de aansluiting door te meten en gereed te melden. Wij zullen u klacht blijven monitoren en zodra er meer bekend is zullen wij u daarover informeren. Helaas beschikken wij niet over de informatie met betrekking tot de wifi punten en de TV, omdat wij van KPN netwerk alleen over de aanleg en het beheer van het glasvezelnetwerk gaan en niet over de abonnementen en de aanbiedingen die daarbij horen. Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met uw provider als dit KPN is kunt u hun klantenservice bereiken via het telefoonnummer 0800 0402. Onze welgemeende excuses voor de ontstaande situatie. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Valerie Klachtenteam KPN netwerk.

Alle klachten die gemeld zijn door Boze klant 1000000